Borduren.

Borduren.

maandag 12 september 2011

Grote katten in borduursteek.

Hoe kom je erop, ja het was halverwege de jaren negentig dat er Amerikaanse patronen ook hier te verkrijgen waren. Natuurlijk wilde ik die uitproberen en een panter leek me wel leuk. Maar die zwarte aïda, jasses, halve en zelfs kwart steken, niets voor mij. Het is dus toch een geheel eigen werk geworden. Het is van Cross Mij Heart Inc.
 



Toen deze , tijgers, heel mooi een pakket van Dimensions, maar ook hier andere stof en andere kleuren, dat moest wel, want het is een ruilpatroon, geruild voor de panter.

6 opmerkingen:

  1. die bovenste, daar krijg ik kippenvel van. Niet dat ik bang bnen van een geborduurde pantger maar hij is gruwelijk moeilijk te borduren met het weinige kleurverschil.

    De onderste vind ik bloedmooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ingrid, ze zijn prachtig, ook om te borduren. Klein kleurverschil komt vaak voor en juist bij mooie patronen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap gedaan!
    Die kleine kleurverschillen geven inderdaad juist de nuance, en de diepte...

    BeantwoordenVerwijderen