Borduren.

Borduren.

zondag 21 augustus 2011

Hoe borduur ik.

Op mijn drie en twintigste begon ik met borduren, dat was in 1974. Dus een hele tijd. Buiten een paar kleine pakketjes, borduurde ik vooral patronen ui de ariadne. toen het mooiste borduur blad wat er was. natuurlijk probeerde ik nieuwe borduurstoffen uit. maar uiteindelijk bleek linnen toch ruim de voorkeur te hebben. Nu borduur ik alles op linnen, ook als in een borduurpakket een andere stof zit. Nog steeds borduur ik het liefst van patronen, die ik min of meer aan mijn eigen smaak aanpast. Mijn voorkeur gaat naar bloemen, vogels en vlinders.

Maar nu ben ik aan een poes bezig en dat is leuk. Het is een pakket van Eva Rosenstand.



Mijn borduurhoekje, ik borduur zonder borduurring.

6 opmerkingen:

  1. Interessant ! Hier heb ik nu helemaal geen ervaring mee...;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stripman, maar wel met Blogspot, is er een manier om je blog hoger in de zoekmachines te krijgen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @antoinette - Ik denk dat dat een kwestie van volhouden is. Zodra er meer bijdragen op staan en meer bezoekers zijn geweest zul je meer opvallen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat, Antoinette, dat zul je begrijpen! :-)

    Het klopt (zoals zo vaker) wat Jan zegt, ik heb het zelf ook ervaren: naarmate je meer bijdragen geplaatst hebt, en er wat meer bezoekers zijn langsgeweest ga je vaker 'gezien' worden in de statistieken.
    Soms gaat dat trouwens nogal toevallig en onwillekeurig, ik kreeg wekenlang alsmaar 'hits' op een flutbijdrage van drie regels plus fotootje over warm weer, haha. Je snapt dan niet waar dat ineens vandaan komt...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bart, ik heb nog een paar mooie poezen, maar voor ik die klaar heb, dat zal nog wel even duren.

    Nu dan gaat het bij WordPress sneller, dan kon ik mijn eerste blog al naar een paar dagen terug vinden.

    BeantwoordenVerwijderen