Borduren.

Borduren.

dinsdag 20 augustus 2013

Wilde planten.

Een paar jaar geleden heb ik twee oude patronen van Permin op de kop getikt. Ze stellen de eerste officele beschermde planten voor.
Een van de twee heb ik klaar.



De hele afbeelding.

Wilde kaardebol, De in Nederland voorkomende klokjes, wolvelei of valkruid en zaagblad.
Zwanenbloem, kievitsbloem,beenbreek, daslook, vogelmelk, knikkende vogelmelk, gevlekte orchis.
Moeraswespenorchis, harlekijn orchis, vleeskleurige orchis, rietorchis, brede orchis, welriekende nachtorchis.

6 opmerkingen:

  1. Een ontspannend geduld-werk. Mooi!
    Apart om die patronen te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die oude patronen zijn veel mooier dan die van tegenwoordig, dus ik ben ik er erg blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. antoinette
    met belangstelling las ik bovenstaand artikel.
    Heb je de patronen nog beschikbaar?
    Ik borduur zelf ook graag.
    Hoor graag.
    Yvonne Cabo
    cremers.cabo@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen